Xerrada informativa professional d'Aparelladors Lleida a l'EPS

xerrada aparelladors (1)
Trobada d'Aparelladors Lleida i els alumnes de l'EPS FOTO: CAAT Lleida

El passat divendres l'Escola Politècnica Superior va acollir una xerrada informativa professional d’Aparelladors Lleida adreçada als actuals alumnes de quart curs del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, coordinada per Lídia Rincón, coordinadora del grau.

La xerrada va comptar amb la participació  de Frederic Lorente i Jaume Lázaro, vocals de Junta Directiva del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers d’Edificació de Lleida. Tots ells van destacar el llarg recorregut que tindrà durant els anys vinents la Rehabilitació de l’actual parc d’edificis. Lorente i Lázaro van explicar les línies generals dels desenvolupaments professionals de les aparelladores i aparelladors en els diferents àmbits; així com vam resoldre els dubtes que els estudiants els hi van plantejar.

La trobada d’Aparelladors Lleida i els alumnes de l’EPS – UdL s’emmarca en la relació de col·laboració que el col·legi professional manté amb la Universitat de Lleida amb activitats com el Premi Edifica que distingueix els millors trebals de fi de Grau d’Arquitectura Tècnica i Edificació.