Xerrada sobre les titulacions internacionals de l'EPS als instituts Gili i Gaya i La Mitjana de Lleida

Xerrades adreçades als alumnes de 2n curs de batxillerat d'aquests instituts

L'Escola Politècnica Superior ha visitat els instituts La Mitjana i Samuel Gili i Gaya de Lleida per oferir una xerrada informativa sobre la seva oferta de Dobles Titulacions Internacionals de Grau i Màster a la que han assistit els alumnes de segon curs de Batxillerat d'ambdós centres.

Les xerrades s’emmarquen dins les accions pròpies que es desenvolupen en aquests instituts per part de l’EPS en el marc del Programa per a l’impuls de les vocacions científiques, tecnològiques, en enginyeria i matemàtiques (STEM) signats entre institucions.

El sotsdirector de relacions internacionals de l’Escola, el Sr. Cristian Solé, el sotsdirector d’Esrtudiantat, Promoció i Qualitat, el Sr. Gabriel Pérez i la professora Sussana Maza, responsable i coordinadora del programa STEM i Sinergia, han participat en les xerrades informatives.

Conveni per a l’impuls de les vocacions STEM a l’Institut Samuel Gili i Gaya

L'EPS signa amb l'Institut La Mitjana de Lleida un projecte de col·laboració (SINERGIA) per potenciar les vocacions científiques