Xerrada sobre mobilitat adreçada als estudiants de l'EPS

IMG_0013

El dijous, 17 de novembre s'ha dut a terme a l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida una xerrada informativa referent a les possibilitats de mobilitat adreçades als estudiants de l'EPS.

La xerrada, organitzada des de la sostsdirecció de l'EPS, a comptat amb la participació d'en Josep M. Martí Ribelles, coordinador de la Oficina de Relacions Internacionals de la UdL, que ha explicat als alumnes les diferents opcions de les que disposen per realitzar estades acadèmiques en universitats estrangeres i el posterior reconeixement dels estudis cursats en aquesta universitat.

Així mateix la xerrada també a comptat amb la participació d'alumnes de l'Escola que, en anys anteriors,  van gaudir d'algun dels programes de mobilitat, per tal de complementar la informació purament institucional i/o acadèmica amb  altra on s'han explicat les experiències reals, anècdotes, ... d'aquests alumnes.

1Fotos