Xerrada sobre seguretat industrial als alumnes del grau en Enginyeria Química de l'EPS

DqxZh4XWwAIXU-6
Moises Galan en un moment de la xerrada

Avui els estudiants de tercer curs del grau en Enginyeria Quimica de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, al campus Igualada-UdL, han assistit a una xerrada a càrrec dels Bombers de la Generalitat.

Moises Galan, sotsdirector del cos de bombers i cap de l'àrea d'operacions de la regió d'emergencies metropolitana sud, els ha explicat com s'elaboren les fitxes operatives sobre elements de risc (FOER) i com ells poden participar en aquest projecte.  De quina manera les empreses, el cos de bombers i la universitat poden millorar les mesures i els protocols en materia de seguretat industrial.