Xerrada. Sistema d'Acreditació Professional DPC

IMG_2243

El passat dimarts, 30 d'abril, el Col·legi/Associació d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL), l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (EPS - UdL) i el Consejo General de la Ingeniería Técnica Industrial (COGITI), van coorganitzar una xerrada dedicada al Nou Sistema d'Acreditació Professional DPC (Desenvolupament Professional Continu) dels Enginyers.

La xerrada es va desenvolupar a càrrec del Sr. José Antonio Galdón Ruiz,  President Nacional del Consejo General de Ingenieros Técnicos Industriales de España (COGITI); Així mateix també hi van participar el Sr. Ferran Badia Pascual, vicerector de  planificació, innovació i empresa de la UdL, el Sr. Ramon Grau Lanau, degà del CETILLi el el Sr. Francesc Giné de Sola, director de l'EPS.

La implantació d'aquest nou sistema d'acreditació, basat en els sistemes anglosaxons i americans, sens dubte suposarà una autèntica revolució en el desenvolupament de la carrera professional promovent la mobilitat, l'ocupabilitat i la competitivitat dels enginyers i empreses. En la situació actual, empreses i clients exigeixen professionals que no siguin només portadors d'un títol acadèmic. L'acreditació aportarà beneficis directes als enginyers acreditats que podran accedir a ofertes de feina exclusives procedents dels més prestigiosos "head hunters"  i servirà de guia per elegir el professional més adequat per a una feina concreta

Premsa

02 de maig de 2013