Automatrícula d'assignatures amb limitació de places

Missatge enviat el dia 02/09/2016 a les 10:09h. a l'espai "Trobada-EPS" del Campus Virtual:

Automatrícula per als estudiants que agafeu assignatures amb limitació de places

Us recordem que el dia 6 de setembre s'ha de fer l'automatrícula per als estudiants de grau que heu de matricular assignatures amb limitació de places, que són:

1. Assignatures optatives de tots els graus, ja que totes tenen limitació de places.
  2. Assignatures de 1r i 2n cursos dels graus en  Enginyeria Mecànica i Enginyeria Electrònica, que tenen un grup de matí i un de tarda amb limitació de places.
  3. Estudiants de la Doble titulació: Grau en Enginyeria Informàtica i Grau en Administració i Direcció d'Empreses. Han de matricular algunes assignatures que tenen limitació de places.

Recordeu que només podreu entrar al programa d'automatrícula una vegada i heu de fer la matrícula de tot el curs alhora, no només de les assignatures que tenen limitació de places.

L'ordre de matrícula és: per a tots els estudiants matriculats el curs 2015-2016, que tinguin assolida la permanència, s'ha donat dia i hora d’inici de l’automatrícula segons la nota mitjana de l’expedient. A partir de l'hora assignada, us podreu matricular de qualsevol assignatura o grup, mentre quedin places vacants i d’acord amb les normatives aplicables a cada titulació.

Per saber a partir de quina hora podeu iniciar l'automatrícula, haureu d'accedir amb el nom d'usuari i el password d’accés al Campus Virtual i al correu de la UdL, a aquesta adreça. Reviseu els horaris de classe   i   els d'exàmens per si hi ha hagut algun canvi de darrera hora.

Els estudiants que no us heu matriculat el curs 2015-2016  us haureu de matricular del 7 a l’11 de setembre, encara que vulgueu agafar assignatures amb limitació de places.

Per a tots els altres estudiants, ja siguin de graus o de les altres titulacions de l'EPS, les dates de matrícula són del 7 a l’11 de setembre i no hi haurà un ordre establert per matricular-se.

Recordeu que tota l’automatrícula es fa accedint per Internet a http://automat.udl.cat.

Podeu trobar tota la informació de la matrícula en aquest enllaç.

Cordialment,

SECRETARIA ACADÈMICA EPS