Informació important per preparar bé l'automatrícula

Missatge enviat el dia 29/07/2016 a les 12:27h. a l'espai "Trobada-EPS" del Campus Virtual:

Observacions importants per realitzar l’automatrícula del curs 2016-2017:

Us recordem que, per evitar que els horaris de diverses assignatures us coincideixin i poder planificar millor el curs, abans de fer l’automatrícula, heu de consultar els  horaris dels grups de teoria, dels grups de pràctica i les dates d'examen, a la pàgina web de l’Escola. Això és molt important, sobretot, en els següents casos:
- Estudiants que faran assignatures de més d’un curs
- Estudiants dels Graus en Enginyeria Mecànica i en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, ja que tant al primer curs com al segon curs hi ha un grup de matí i un de tarda, amb limitació de places
- Estudiants que matriculen assignatures optatives

Tal com ja us hem informat, l’assignació de places es farà per rigorós ordre de matrícula i, si heu de matricular assignatures amb limitació de places, podreu fer la matrícula per ordre de nota mitjana de l'expedient. A partir de l'hora assignada, podreu matricular-vos de qualsevol assignatura o grup, mentre quedin places vacants i compliu les normatives que us corresponen.

Un cop estigui ple un torn a les assignatures que tenen matí i tarda, només es podrà modificar el torn que heu matriculat en aquests dos casos:
1.    Si el centre fa canvis en els horaris o les dates d'examen amb posterioritat a que us hagueu matriculat, i si aquests canvis impedeixen assistir a classe o ser avaluat d’alguna assignatura a algun estudiant.
2.    Si heu presentat la documentació corresponent i la vostra matrícula està feta dins de la modalitat d’estudiant a temps parcial

També cal que tingueu en compte els corequisits vigents  i els límits de matrícula en les assignatures optatives de tots els Graus.

Cordialment,

SECRETARIA ACADÈMICA EPS