Què has de fer per Automatricular-te?
AUTOMATRÍCULA 2020-2021 - ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR
QUÈ HAS DE FER PER AUTOMATRICULAR-TE ?
1. QUI HA DE FER AUTOMATRÍCULA:
2. ON I QUAN HAS DE FER L’AUTOMATRÍCULA:
Dia 27 de juliol
- Estudiants de la doble titualció de Grau en Enginyeria Informàtica i Grau en Administració i Direcció d'Empreses:
- Estudiants de tots els Graus, que no siguin de nou accés, que hagin de matricular assignatures que tenen limitació de places, a l'assignatura o al torn:
Cal consultar el dia i l'hora assignats per a l'inici de l'automatrícula a partir del dia 25 de juliol a la en aquest enllaç.
Del 28 al 31 de juliol
- Estudiants de tots els Graus que NO hagin de matricular assignatures amb limitació de places i estudiants de tots els Màsters de l’EPS (Que no siguin de nou accés):
3. PER ACCEDIR AL PROGRAMA D’AUTOMATRÍCULA
4. DOCUMENTACIÓ QUE HAS DE PORTAR A LA SECRETARIA ACADÈMICA ABANS DEL DIA EN QUÈ HAGIS DE FER L’AUTOMATRÍCULA:
- Si tens algun descompte, que no estigués inclòs en la teva matrícula l'any anterior, o que hagis hagut de renovar des de llavors:
- Per família nombrosa: original i fotocòpia del títol de família nombrosa que estigui vigent. En el cas de que no hi figuri el nombre de germans o fills s’haurà d’acreditar amb un certificat del Departament de Benestar i Família.
- Altres descomptes autoritzats pel Decret anual de preus de la Generalitat de Catalunya: documentació original que ho acrediti.
- Si vols canviar la matrícula a la modalitat de temps parcial, abans de fer la matrícula has d'haver presentat una sol·licitud, juntament amb la documentació acreditativa del motiu al·legat. Si el motiu és laboral, un certificat de l’empresa on treballes i un informe de vida laboral actualitzat, expedit per la Tresoreria de la Seguretat Social.
- Si demanes beca:
5. OFERTA D’ASSIGNATURES PER AL CURS:
A la web de l’EPS pots trobar l’oferta d’assignatures dels plans d’estudi de l’Escola.
6. NORMATIVES :
Les pots consultar a :
7. CONSULTA ELS HORARIS A LA WEB:
Recorda que en les assignatures que tenen torn de matí i de tarda, només es podrà modificar el torn de classe que has agafat a la matrícula en aquests dos casos:
- Si el centre fa canvis en els horaris o les dates d'examen amb posterioritat a que t'hagis matriculat, i si aquests canvis t'impedeixen assistir a classe o ser avaluat d'alguna assignatura.
- Si estàs matriculat a Temps Parcial i presentes una sol·licitud, justificada amb un certificat de l'empresa, de que el teu horari de treball no et permet assistir a les classes o ser avaluat d'alguna assignatura del torn que tens matriculat.
8. COM HAS DE PAGAR LA MATRÍCULA:
Necessitaràs un número de compte per domiciliar el pagament de la matrícula, ja que hauràs d’escollir entre les següents modalitats:
b) Pagament fraccionat domiciliat en tres terminis:
1r pagament:
Matrícula juliol: entre el 8 i el 16 d’agost de 2020
Matrícula setembre: entre el 20 i el 30 de setembre de 2020
2n pagament: 15 de novembre de 2020
3r pagament: 28 de desembre de 2020
En el cas de que hagis canviat el número de compte bancari, en fer l'automatrícula se t'imprimirà també una ordre de pagament que has de portar a la Secretaria, signada pel titular del compte bancari.
c) Pagament fraccionat domiciliat en mensualitats:- Des de la data de venciment i fins als tres mesos, el 5% de recàrrec.
- Entre els tres i els sis mesos, el 10% de recàrrec.
- A partir dels sis mesos, el 15% de recàrrec.
Com a conseqüència d’aquesta suspensió, l’estudiant no podrà fer cap modificació de matrícula, obtenir certificats acadèmics, traslladar l’expedient, sol·licitar el títol ni fer cap nova matrícula, en la mateixa titulació o en una altra.
9. TERMINIS DE MODIFICACIÓ DE MATRÍCULA:
Si un cop feta la matrícula t’adones que hi ha algun error, o vols fer una ampliació, pots fer la modificació en els següents terminis:Graus:
17 i 18 de setembre de 2020
5 i 6 d’octubre de 2020
Màsters:
15 i 16 d’octubre de 2020
També es pot ampliar la matrícula durant els 3 dies següents a la recepció d'una resolució de reconeixement de crèdits.PER A QUALSEVOL DUBTE O PROBLEMA ET POTS ADREÇAR A LA SECRETARIA ACADÈMICA DE L’ESCOLA: 973702701 / eps.secretariacentre@udl.cat