GRIHO de l'EPS-UdL organitza la XXIII edició del Congrés Internacional de Persona-Ordenador (Interacció 2023)

A Lleida i Igualada, del 4 al 6 de setembre de 2023.

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Campus de Cappont (Lleida) i Campus Igualada-UdL (Igualada)
Adreça:

C. Jaume II, 69 (Lleida)

Ptda. Pla de la Massa, 8 (Igualada)

Organitza:
GRIHO, AIPO, HCI-collab
Inici:
LOGO INTERACCIÓN 23

La XXIII edició del Congrés Internacional de Persona-Ordenador (Interacció 2023), tindrà lloc a Lleida i A Igualada (Catalunya, Espanya), als campus de Cappont i Igualada de la Universitat de Lleida (UdL), del 4 al 6 de setembre de 2023.

El congrés s'organitza en modalitat presencial, tret del col·loqui doctoral i els premis TFGs/TFMs, que s'habilitarà la modalitat de presentació híbrida.

L'objectiu principal d'Interacció 2023 és reunir investigadors, estudiants i professionals relacionats amb les línies que reuneix la disciplina de la Interacció Persona-Ordenador (IPO), tant del món acadèmic com de la indústria, per a promoure la presentació de propostes innovadores, l'intercanvi d'idees i la discussió.

Interacció 2023 pretén incrementar l'enfocament multidisciplinari de la IPO, de manera que es busca atreure als qui treballen en informàtica, però també en altres àrees de coneixement, amb especial atenció a l'art interactiu, molt relacionada amb els estudis actuals de la UdL.

L'organització és a càrrec del Grup de Recerca en Interacció Persona-Ordenador i Integració de Dades (GRIHO) de la Universitat de Lleida (UdL) amb l'auspici de l'Associación Interacción Persona-Ordenador (AIPO), el suport del capítol espanyol d'ACM SIGCHI (ESPURNA) i la Red Colaborativa para soportar los procesos de enseñanza-aprendizaje en el área de Interacción Humano-Computador a nivel Iberoamericano (HCI-collab).