Presentació del Màster en Enginyeria del Cuir al campus Igualada

També s'informarà del Màster Universitari Erasmus Mundus en Innovative Leather Technology

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Adoberia Bella
Adreça:

Carrer del Rec, 21, 23,

08700 Igualada, Barcelona

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
EPS
Inici:
Còpia de Presentació MEIND a Igualada (1)

El dimecres 22 de març es realitzarà una sessió de presentació del Màster en Enginyeria del Cuir i el Màster Universitari Erasmus Mundus en Innovative Leather Technology adreçada als estudiants dels graus de la branca d'industrials del Campus d'Igualada: Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística, Grau en Enginyeria Química i Doble Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i ADE.

La sessió es durà a terme a l'Adoberia Bella d'Igualada a partir de les 16.30 hores i hi intervindran la Sra Anna Bacardit, directora del A3 Leather Innovation Center, la Sra. Maria Mercè Solé, Ph. D. University Associate professor a la UdL i la Sra. Sílvia Sorolla, personal investigador al A3 Leather Innovation Center