800 estudiants d'ESO i Batxillerat a les Proves Cangur

IMG_0367

Mes de 800 estudiants d'ESO i Batxillerat de Lleida (1500 en la totalitat de la provincia) van participar ahir en les Proves Cangur que organitza la societat Catalana de Matemàtiques en col·laboració amb el departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida.

L'Escola Politècnica Superior va acollir aquestes proves, dividides en quatre nivells d'acord al nivell d'estudis: 3r d'ESO, 4t d'ESO, 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat.

L'objectiu d'aquestes proves es estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques a través de trenta reptes, de dificultat creixent i de resposta tancada amb cinc opcions.

Com a activitats complementaries a la jornada, que va durar tot el matí, l'EPS va organitzar diferents tallers sobre ciència i tecnologia: taller de criptografia, taller de votació electrònica, taller de introducció a la investigació científica a través de la robòtica i taller d'aprofitament del Sol. A més, també es van programar diverses xerrades amb l'objectiu de donar a conèixer l'Escola i els estudis que s'hi imparteixen, així com una sèrie de visites guiades a laboratoris de docència: laboratori d'electrònica i el talller mecànic.

Premsa

15 de març de 2012