Acte de cloenda de la 2a edició del Curs de certificació NSE4 Fortinet de SEMIC-EPS

Fnu2m7GWIAAtkOp
Alumnes del curs amb l'Alba Pérez i en Josep L. Lérida

El dissabte 28 de gener, la Sala de Graus de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) ha acollit l'acte de cloenda del segon curs de certificació NSE4 Fortinet de SEMIC-EPS, una formació específica per a tècnics en Ciberseguretat, (certificació NSE 4 Network Security Professional del Fortinet Security Academy Program -FSAP-) essent l'EPS-UdL la primera universitat catalana a formar part del Security Academy Program de Fortinet. El programa Fortinet Security Academy inclou 8 nivells de certificacions abastant des de la formació tècnica sobre productes de ciberseguretat fins a la formació avançada basada en solucions i els seus professionals es troben entre els perfils laborals més demandats actualment en el sector IT.

En aquesta segona edició d'aquest programa, impartida per l'equip d'experts en seguretat de SEMIC liderat per Jordi Solé, Enterprise Systems Business Development Manager de SEMIC, els dissabtes dels mesos de novembre, desembre de 2022 i gener del 2023, han pogut matricular-se un total de 10 alumnes, estudinats i antics alumnes d'estudis relacionats amb l'enginyeria informàtica de l'EPS: Josep Sala Marqués, Agapito Gallart Bernat, Joan Bonell Ruiz, Jordi García Ventura, Roger Castellvi Rubinat, Armand Ciutat Camps, Mario Montanuy Morillo, Roger Peralba Pla, Oscar Ordoñez Extremo i Xavier Noguero Marín.

Cal destacar que el preu aproximat en el mercat d'aquesta formació, inclosos drets d'examen, és de 500 €. El conveni signat per la UdL amb l'empresa FORTINET ha permes als alumnes de l'EPS accedir a la formació i els drets d'examen per un import total de 60 €.

L'acte de cloenda ha comptat amb la presència d'Alba Pérez Pont de SEMIC i Josep Lluís lérida, cap d'estudis de les titulacions d'informàtica de l'escola.

La direcció de l'escola s'ha agraït a l'empresa Semic la disponibilitat i facilitats a l'hora d'oferir aquest curs als alumnes del centre i han obert de bat a bat la porta per a següents edicions d'aquesta iniciativa, i d'altres, vinculades a la formació del talent local i a l'especialització tecnològica de la nostra ciutat.