Alba Bonet guanya el XIIè Premi Edifica d'Aparelladors Lleida i l'EPS

Alba Bonet Girón ha estat la guanyadora del XIIè Premi Edifica d'Aparelladors Lleida amb un projecte de "Rehabilitació i reactivació funcional de les cobertes enjardinades dels edificis en H del Parc científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida", premiat amb l’import de 500€, més un import de 500€ en visats d’intervencions professionals al Colālegi de l’Arquitectura Tècnica de Lleida i 2 anys de quota de colālegiació gratuïta.

El Treball Final de Grau de l'Alba Bonet va estar tutoritzat pels professors Gabriel Pérez i Julià Coma i es va presentar el passat 1 de febrer de 2021.

Així mateix, Sílvia Pérez Simón ha estat reconeguda amb un accèssit per un projecte de “Análisis de costes de la construcción y de uso de una vivienda energéticamente eficiente frente a una vivienda convencional”, premiat amb 250€ i amb un any de colālegiació gratuïta.

El Treball Final de Grau de Sílvia Pérez va estar tutoritzat per les professores Natàlia Aldaz i Lídia Rincón i es va presentar el passat 5 de juliol de 2021.

Cal destacar que l'Alba també va rebre, per part de l'EPS, el premi al millor expedient acadèmic de les titulació del curs 2020-21. Els premis es  van lliurar en el transcurs del dinar d’Antics Alumnes, PDI i PAS de l’EPS que es va realitzar el passat 29 d'abril al Restaurant ABV del Club Tennis Urgell de Lleida, però en aquell moment l'Alba no va poder recollir-ho.

El Col·legi d'Aparelladors i Arquitectes Tècnics de Lleida, Aparelladors Lleida, en col·laboració amb l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (EPS-UdL), i amb el patrocini de la Mutua dels Aparelladors (MUSAAT), atorga cada any aquest premi per distingir els millors treballs de fi de grau d'Arquitectura Tècnica.

El Jurat d'aquest premi ha estat format pels vocals de la junta Directiva d'Aparelladors Lleida, Jaume Lázaro i Carmina Arbonés; el Cap d'Estudis del Grau d'Arquitectura Tècnica de l'EPS-UdL, Jérome Barrau; i el coordinador del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, Julià Coma.