Alumnes de l'EPS, membres de l'associació Lleidahack, guanyadors a la HackUPC

El passat dia 29 d'abril una vintena d'alumnes de la Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van assistir a la hackató HackUPC, organitzada per l'associació d'estudiants HackersUPC.

Hi van participar més de 400 alumnes d'arreu de tot el món i van tornar a Lleida amb dos premis a la butxaca!

Un dels equips estava format per l'Ivan Pelegrí, l'Isaac Torres i el Gabriel Bogdan, actualment estudiants del grau en Enginyeria Informàtica a la EPS, els quals van guanyar un 2n premi otorgat per la propia organització de la HackUPC per la seva aplicació JoIN. L'altre equip, format per Oriol Alàs, Joaquim Picó, Marta Albets i Sergi Simón, estudiants del master en Enginyeria Informàtica a l'EPS, van guanyar el primer premi al repte proposat per l'empresa McKinsey & Company.

Tots aquest alumnes son membres de l'associació d'estudiants LleidaHack, la qual organitza la HackEPS, els Techmeetings, entre altres activitats, per a promoure les noves tecnologies a les terres de Lleida.