Alumnes de l'Escola Frederic Godàs de Lleida visiten l'EPS

Avui a l'Escola Politècnica Superior hem rebut la visita de mestres i estudiants de l'Escola Frederic Godàs de Lleida, acompanyats per alumnes i professors d'escoles d'un projecte Erasmus + del centre de primària: “I.D.E.A.L. – Innovating by doing experiments about Leonardo” en el que hi participen el ISTITUTO COMPRENSIVO CASTEL FRENTANO d’Itàlia, AGRUPAMENTO ESCOLAS MIGUEL TORGA de Portugal, KURTNA KOOL d’Estònia i SCOALA GIMNAZIALA NUMARUL 5 de Romania.

Una seixantena d'alumnes han rebut una xerrada informativa per part del professor Jordi Planes, han visitat les instal·lacions de l'EPS (taller de mecànica, laboratori de Mecatrònica) i l'edifici de la Biblioteca de cappont i, finalment han gaudit d'un taller experimental sobre energia sostenible: la cuina solar, un taller de termografia, que permet mesurar temperatures exactes a distància i sense necessitat d'estar en contacte amb l'objecte a estudiar i un taller d'impressió 3D, que serveix per produir representacions 3D físiques de models creats per ordinador, mitjançant una tècnica anomenada fabricació additiva.