Curs de Google Cloud

Curs impartit per GFT a l'Escola Politècnica Superior

GFT en col·laboració amb l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) oferirà aquest segon semestre del curs 2022-23 un curs gratuït online de Google Cloud que permetrà als alumnes aconseguir la certificació d'Associate Cloud Engineer, professionals que es troben entre els perfils laborals més demandats actualment en el sector IT.

El curs inclou continguts teòrics i pràctics on-line de Google Cloud Skills Boost i Qwiklabs que permetran adquirir coneixements necessaris per a dissenyar, desenvolupar i gestionar la infraestructura de Google Cloud. El curs també pot servir opcionalment per a preparar-se per tal d'obtenir certificacions de gran valor avui en dia en el sector.

La durada del curs és de 12 setmanes (inici el 20 de febrer), amb una dedicació total necessària entre 85-90 h. Durant el curs, es duran a terme setmanalment sessions de seguiment i de suport per part d'enginyers de GFT certificats en Google Cloud.

Aquest curs s'adreça als estudiants de grau de l'EPS matriculats en els darrers cursos (3r i 4t) en alguna de les titulacions de l'àmbit TIC (Grau en Enginyeria Informàtica, Doble Grau en Enginyeria Informàtica i ADE, Grau en Tècniques d'Interacció Digital i Computació), alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica i antics alumnes de la UdL amb formació de TI.

Les places són limitades (20 places) i en cas de superar el nombre total de places es crearà llista d'espera. Els criteris de priorització per als actuals estudiants són el nombre de crèdits superats de la titulació i la nota d'expedient.

Per qualsevol dubte contacteu amb eps.capestudistic@udl.cat

Els alumnes o antics alumnes interessats cal que ompliu aquest FORMULARI D'INSCRIPCIÓ.

Finalment, voldríem informar-vos que hi haurà una presentació del curs en format online el dijous 9 de febrer de 13 h a 13:45 h