IFR desperta l'interès de l'alumnat en el marc de l'EPS Company Corner

El dimarts 9 de març l'Escola Politècnica Superior va celebrar la sisena jornada de l'activitat EPS Company Corner. Boosting professional skills.

EPS Company Corner és un espai, físic i temporal, per tal que les empreses i els estudiants es trobin i es coneguin i comparteixin informació respecte a oportunitats laborals, possibilitats de fer el TFG, TFM o Pràctiques a l'empresa, de cursar Formació Dual, si s'escau, etcètera.

En aquesta ocasió ens va visitar l'empresa IFR, ubicada al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida  (Edifici H1 1ª Planta).

Al llarg de tres dècades i mitja, IFR Group ha liderat l'evolució de el sector TIC per al mercat empresarial espanyol. IFR Group és una companyia partner de Microsoft pionera en la implementació i desenvolupament de programari per a la gestió empresarial de sectors diversos, especialment, el agroindustrial, posicionat com a partner líder a Espanya en la implantació de les solucions eines i serveis de les plataformes Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure i Power BI, amb importants reconeixements de Microsoft Ibèrica al llarg de la seva trajectòria.

En aquests 35 anys de trajectòria, IFR Group ha format part dels projectes de millores, expansió i creixement empresarial de les organitzacions que han confiat en els nostres coneixements, bones pràctiques i experiència en solucions, eines i serveis per a la gestió tecnològica de la informació de seus negocis, amb el compromís ètic de seguir impulsant l'avanç tecnològic de el teixit industrial i empresarial del nostre país.

Josep Manel Andrés, director Recursos Humans i Administració d'IFR, acompanyat per en Nil Agut i en Daniel Berdié, estudiants de darreer curs del grau en enginyeria informàtica que treballen a l'empresa, van informar als alumnes interessats de les oportunitats laborals que ofereix IFR, les possibilitats de fer-hi el TFG/TFM o unes pràctiques remunerades en diferents departaments; la Formació Dual en el cas dels alumnes del màster en Enginyeria Informàtica, també van poder deixar el Currículum Vitae, etcètera.

Ja hi ha altres empreses que han confirmat la seva presència en pròximes edicions d'EPS Company Corner (Alier SA, Indra, Argal, Semic, TMI, ...) Podeu informar-vos de les empreses que visitaran l'EPS en el marc del Company Corner a l'apartat d'Agenda de la web de l'EPS.

També et pot interessar ...

• Draxton visita l'EPS en el marc de l'EPS Company Corner

Continua l'EPS Company Corner amb la visita de l'empresa IASO

BonÀrea visita l'escola en el marc de l'EPS Company Corner