Jornada d'orientació universitària a l'Institut de Mollerussa

Institut de Mollerussa
El grup d'alumnes de l'Institut de Santa Margarida de Montbui al campus Igualada-UdL

El dimarts 11 de febrer, l'Escola politècnica Superior (EPS) ha ofert al Campus Igualada-UdL una jornada d'orientació universitària als alumnes de cicles formatius de l'Institut Mollerussa, coordinada per la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza i del campus Igualada-UdL, Rosa Cuadros, en col·laboració amb les professores Esthr Bartolí i Mercè Solé

La jornada s'ha centrat en una xerrada informativa sobre les possibilitats d'estudis que ofereix l'EPS i la realització del taller:

L’aigua natural no és una substància pura ja que conté dissolts sòlids i gasos. El contingut d’aquestes substàncies dissoltes determina la qualitat d’una aigua natural, i com a conseqüència la seva utilització i aprofitament.

L'activitat s'organitza sota un pla d'impuls de les vocacions científiques i tecnològiques de l'EPS que es plasma en l'organització i/o participació en diverses activitats adreçades als alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius de les seves zones d'influència: la província de Lleida, les comarques de la franja i, des del curs acadèmic 2018-19, també la província de Barcelona, gràcies a la titularitat del Campus Universitari Igualada-UdL, un campus que la Universitat de Lleida té a la ciutat d'Igualada.

L'EPS compta amb un ampli Catàleg de tallers i activitats de transferència Secundària-Universitat per donar a conèixer la seva oferta formativa diferencial de Grau i Doble Grau: dobles graus internacionals, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària, organitzem algun taller o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... Sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (a Lleida, smaza@matematica.udl.cat i a Igualada, rosa.cuadros@udl.cat, per WhatsApp al 638 086 190, o bé a les xarxes socials Twitter, Facebook o Instagram) i en parlem!