Roger Martí, antic alumne del GAT, finalista als Premis Catalunya Construcció 2017

Premi-edifica-2016-1024x576
Gabriel Pérez, Roger Martí, Irene Grau i Francesc Barberà, en l'acte de lliurament del Premi Edifica

Ens plau comunicar-vos que el nostre antic alumne del grau en Arquitectura Tècnica, Roger Martí Aumedes, ha estat escollit finalista dels Premis Catalunya Construcció 2017 en la categoria de Millor TFG, pel seu Treball Final de Grau “Anàlisi i caracterització de la terra del Domo de la Universitat de Lleida”, tutoritzat pel professor José Ramon Castro Chicot.

Es dona la circumstància que en Roger Martí ja va aconseguir l’accèssit al Premi Edifica 2016 coorganitzat pel Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l’Edificació i l’Escola Politècnica Superior, per aquest mateix TFG.

Cal destacar que es la segona vegada que els Premis Catalunya Construcció organitzen la categoria al Millor TFG i ja en la primera edició de l’any passat, un TFG de l’Escola Politècnica Superior va ser escollit com a finalista: Habitatge Earthbag a Burkina Faso d’en Eduard Zafra

En la present edició s’han presentat 9 treballs acadèmics, dels quals el jurat n’ha escollit 5 com a finalistes i un d’ells es el d’en Roger:

- Rehabilitació, restauració i canvi d’ús de la zona nord de l’antiga fàbrica Can Balsach de Jordi Rocabert. La Salle Arquitectura
- Estudi d’unions cargolades en formigó sotmeses a fatiga de Marcel Venancio. Universitat Politècnica de Girona
- Rehabilitació integral de masia a Pujalt d’Agnès Ademà. La Salle Arquitectura
- Anàlisi i caracterització de la terra del Domo de la Universitat de Lleida de Roger Martí. Universitat de Lleida
- Estudi metodològic dels sistemes SATE per a rehabilitacions energètiques de Rosa Maria Pérez. EPSEB – UPC

Tots els finalistes rebran el seu diploma acreditatiu i optaran al premi en la seva categoria, que es donarà a conèixer en el transcurs de la Nit de la Construcció. La gran trobada del sector de la construcció se celebrarà el proper 29 de juny al Barcelona Nautic Center.