2a Setmana de la Construcció Sostenible a l'EPS. Visita tècnica

GATE i EPS
Inici:
Setmana Construcció sostenible EPS - 30

Del 26 de novembre al 30 de novembre de 2018 es desenvoluparà a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) la 2a Setmana de la Construcció Sostenible, organitzada per l'EPS i el Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació.

En concret, en la cinquena i darrera jornada de la 2a setmana de la construcció sostenible que es durà a terme el divendres 30 de novembre, els alumnes de la UdL realitzaran una visita tècnica:

15:00h – 18:00h: Visita Tècnica “Habitatge unifamiliar de tàpia i bioclimàtic a Bellcaire d'Urgell”.

Promotor: Manel Codina
Arquitecte: Albert Camps
Arquitecte tècnic: Miquel Escobar
Constructora: COECO