33a Olimpíada de Quimica a l'EPS (Campus Igualada-UdL)

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Campus Igualada
Adreça:

Pla de la Massa, 8

Organitza:
Col·legi Oficial de Químics de Catalunya / Associació de Químics de Catalunya
Inici:
olimpiada de química 2

El pròxim dimecres, 4 de març de 2020, les instal·lacions de la UdL acolliran als alumnes adscrits per les PAU a la UdL per realitzar la prova escrita de la XXXIII Olimpíada de Química organitzada per l'Il·lustre Col·legi Oficial de Químics de Catalunya i l'Associació de Químics de Catalunya.

La prova es realitza el dia 4 de març de 2020 a les 16:00 hores i serà la mateixa i simultània a totes les seus catalanes: Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de Girona, Universitat de Lleida, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Pompeu Fabra i Universitat Rovira i Virgili.

En aquesta edició la Universitat de Lleida ofereix la possibilitat de realitzar la prova en dues seus: a Lleida a l'Edifici del rectorat (Plaça Víctor Siurana, 1) i a Igualada (Campus d'Igualada - Escola Politècnica Superior. Av. Pla de la Massa, 8)

L'Olimpíada Química és un programa del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport en col·laboració amb l'Associació Nacional de Químics d'Espanya i la Reial Societat Espanyola de Química, iniciat l'any 1995, que es proposa estimular la creativitat i l'interès per la química dels estudiants de darrer any de secundària. Primer hi ha una fase local en l'àmbit de les diferents autonomies de l'estat espanyol, i els guanyadors passen a l'Olimpíada Nacional. Posteriorment hi ha l'Olimpíada Internacional i l'Olimpíada Iberoamericana.