58a edició de l'Olimpíada Matemàtica a l'EPS

Inici:
Finalització:
Cartell Olimpíada Matemàtica 2021

Els dies 10 i 11 de desembre de 2021, l'Escola Politècnica Superior del campus de Cappont de la Universitat de Lleida acollirà la 58a Olimpíada Matemàtica Espanyola, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques amb el suport del Vicerectorat d’Estudiants i Ocupabilitat, el Departament de Matemàtica i l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

La fase catalana de la cinquanta-vuitena edició de l'Olimpíada Matemàtica Espanyola es podrà celebrar de manera presencial, tot respectant les mesures anti-covid. Per entrar a l'aula per a fer les proves caldrà el  DNI i un dels tres documents-COVID següents:

• Certificat COVID
  • Certificat de prova PCR negativa de menys de dos dies.
  • Test d'antígens certificat per CatSalut o Farmàcia del divendres al matí.

Ja està obert el termini d'inscripció, que s'ha de fer telemàticament en aquesta pàgina web abans del dia 9 de desembre a les 00.00 hores.

Els horaris de l'Olimpiada Matemàtica són:

• divendres, 10 de desembre de 2021, des de les 16.00 h fins a les 19.30 h a l'aula 2.03 de l'edifici polivalent del campus de cappont (Jaume II, 71)
  • dissabte, 11 de desembre de 2021, des de les 9.30 h fins a les 13.00 h a l'aula 2.03 de l'edifici polivalent  del campus de cappont (Jaume II, 71)

Finalment comentar-vos que a la Univesitat de lleida podreu assistir a les sessions de preparació de manera presencial, a l'aula 1.12 del'edifici polivalent de la Universitat de Lleida tots els dimecres de 17.30 a 19.30, a partir del mes d'octubre. Es pot acudir directament a l'aula indicada i allà es farà la inscripció. Professor encarregat: Josep Mallol.