Acte de lliurament a l’EPS de la Placa de la Paeria al mèrit educatiu o pedagògic

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Com ja us vam informar, el Ple de l’Ajuntament de Lleida, en sessió de 24 de febrer de 2017, va ratificar la concessió de la Placa de la Paeria al mèrit educatiu o pedagògic” a diferents institucions educatives de Lleida entre les quals es troba l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, en motiu del nostre 25è aniversari. [+ info].

Doncs bé, el proper dimarts 18 d’abril (tot just retornant de les vacances de Setmana Santa) és durà a terme l’acte de Sant Jordi del Consell Escolar Municipal on l’Ajuntament de Lleida retrà homenatge a les entitats i institucions guardonades, entre els que s’hi troba l’EPS.

L’acte tindrà lloc el proper dimarts, 18 d’abril a les 18:30 hores a la sala 2 de l’Auditori Municipal Enric Granados de Lleida.

Cal confirmar l’assistència al correu electrònic  educacio@paeria.cat o bé al telèfon 973 700618