Acte de lliurament de les Orles Acadèmiques EPS

Email: direccio@eps.udl.cat
Inici:
30062016-DSC_4526

La Sala Ricard Vinyes de La Llotja  – Palau de Congressos de Lleida, acollirà el proper 29 de juny de 2017, l’acte de lliurament de les Orles Acadèmiques de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida. En concret rebran l’orla els nous enginyers i arquitectes tècnics corresponents a les promocions:

• VII Grau en Arquitectura Tècnica
  • V Màster en Enginyeria Informàtica
  • V Màster en Enginyeria Industrial
  • IV Grau en Enginyeria Informàtica
  • IV Grau en Enginyeria Mecànica
  • IV Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
  • IV Doble Grau en Arquitectura Tècnica i Civil Engineering (VIA University College)
  • II Doble Grau en Enginyeria Mecànica i Engineering, Energy and Enviromental Engineering (NOVIA University of Applied Science

Presidirà l’acte el vicerector de la Universitat de Lleida, el Sr. Paco García i apadrinarà als estudiants de les diferents titulacions la Sra. Maria Malaxechevarria Grande, directora general de sostenibilitat d'Endesa