Acte de lliurament de les Orles Acadèmiques de l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:
orles

Ens plau comunicar que enguany l'Escola Politècnica Superior reprén la celebració de l'acte de lliurament d'Orles Acadèmiques corresponents a les dues promocions 2019-2020 (que no es va poder realitzar a causa de la pandèmia) i 2020-2021 dels Graus i Màsters de l'Escola Politècnica Superior.

Els actes de lliurament es duran a terme en modalitat presencial amb aforament limitat (2 familiars per alumne) en les dates següents:

• Orles acadèmiques de les titulacions de Lleida: 2 de juliol de 2021, 19:30h, a la Sala Ricard Vinyes de la Llotja.
  • Orles acadèmiques de les titulacions d'Igualada: 2 de juliol de 2021, 19:30h, al Campus d'Igualada (Pla de la Massa, 8).

Així mateix, tots dos actes, seran retransmesos en directe per streaming, a Lleida al canal de YouTube de l'EPS i a Igualada a Vimeo:

L'acte de lliurament d'Orles és una extraordinària oportunitat per projectar la nostra Escola a la societat del nostre entorn, principalment a través de les famílies dels nostres estudiants. Així mateix, no deixa de ser un acte d'homenatge a tots els estudiants i famílies, que han confiat en tots nosaltres durant aquests anys per formar-se en els àmbits de l'enginyeria industrial, la informàtica i l'edificació.

Acte de Lliurament de les Orles Acadèmiques. Curs 2020-21 - Lleida

AV2020

El rector de la Universitat de Lleida i la directora de l’Escola Politècnica Superior tenen l’honor de convidar-vos al solemne acte de lliurament de les Orles Acadèmiques de les promocions:

• X i XI Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació
  • VIII i IX  Màster en Enginyeria Informàtica
  • VIII i IX Màster en Enginyeria Industrial
  • VII i VIII Grau en Enginyeria Informàtica
  • VII i VIII Grau en Enginyeria Mecànica
  • VII i VIII Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica
  • III i IV Doble titulació: Grau en Enginyeria Informàtica i Grau en Administració i Direcció d’Empreses
  • I Grau en Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat

que seran apadrinades per la Sra. Ana Vallés Blasco, Presidenta del grup Sorigué.

L’acte tindrà lloc a l’Auditori Ricard Vinyes del Palau  La Llotja de Lleida (Av. de Tortosa, 6-8) el divendres 2 de juliol de 2021, a les 19.30h

Us demanem que confirmeu la vostra assistència al correu electrònic eps.secretariadireccio@udl.cat o bé al telèfon 973 702 705, abans del dimarts 29 de juny

BREU CURRÍCULUM VITAE SRA ANA VALLÉS

Ana Vallés és presidenta del grup empresarial Sorigué.

Llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València, va estudiar també Humanitats a la Universitat Oberta de Catalunya.

Actualment presideix el Saló Barcelona Building Construmat de Fira Barcelona, és membre del Consell Assessor del Banc Santander per a Catalunya i és vocal consultora de la Cambra de Comerç de Tarragona.

En el camp de l'arquitectura, és membre del Patronat de la Fundació Arquitectura i Societat i del IAAC (Institut d’Arquitectura Avançada de Catalunya). I en l'àmbit social, és membre del Consell Assessor de Fundació Exit.

Molt vinculada a l'art i la cultura, Ana Vallés, ha creat la col·lecció de la Fundació Sorigué reconeguda com una de les col·leccions d'art contemporani més important d'Espanya. A més, és membre del consell assessor de la fira ARCO, vicepresidenta de la Fundació Miró i patrona d'institucions tan rellevants com el Museu Reina Sofia, el Museu Nacional d'Art de Catalunya (MNAC) i el Museu d'Art contemporani de Barcelona (MACBA).

Ana Vallés, és la impulsora de PLANTA, un projecte innovador intersecció entre el món de l'art i l'empresa i des del qual promou la innovació, la sostenibilitat i el desenvolupament de la creativitat i el talent.

Ferma defensora d'una formació de qualitat en totes les etapes de la vida, el seu compromís l'ha portat a mantenir un especial vincle amb la Universitat de Lleida

Acte de Lliurament de les Orles Acadèmiques. Curs 2020-21 - Igualada

5

• II i III Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística
  • II i III Grau en Enginyeria Química
  • I Grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació

que seran apadrinades per la Sra. Carla Vintró Sánchez, professora del Grau en Enginyeria en Organització Industrial i Logística i sotsdirectora de l’Escola Politècnica Superior al Campus d’Igualada, per la Sra. Anna Bacardit Dalmases, professora del Grau en Enginyeria Química i directora del grup de recerca A3 Leather Innovation Center, i pel Sr. Jordi Mateo Fornés, professor del Grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació i investigador del grup de recerca Grup de Computació Distribuïda.

L’acte tindrà lloc a l’exterior del Campus Universitari d’Igualada-UdL (Av. Pla de la Massa –c. Maria Trulls i Algué) el divendres 2 de juliol de 2021, a les 19:30h