Acte institucional de cloenda del 20è aniversari de l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

img_0003

El proper dia 21 de Novembre l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida celebrarà l'acte de cloenda del 20è aniversari de l'Escola.

El programa de l'acte està dividit en tres parts ben diferenciades. Una primera part,  orientada a fomentar la relació EPS-Empresa, on es pretén  agrair a les empreses la seva implicació amb l'Escola durant aquest 20 anys, així com mostrar-los les noves vies de col·laboració futures que existeixen, tant a nivell docent com de recerca. A continuació es realitzarà la taula redona: El paper present i futur de l'EPS en el nostre territori, obert a tota la societat, alumnes, ex-alumnes, institucions i públic en general, a càrrec dels darrers padrins d'orles de l'Escola i moderat pel Sr. Manuel Campo Vidal: - Sr. Ramon Térmens (president del Grup Taurus), - Sra. Emma Fernández (Directora General d'Indra), - Sr. Ramon Roca (president del Grup Ros-Roca), - Sr. Josep Maria Pujol (president del Grup Prefabricats Pujol)

L'acte finalitzarà amb un col·loqui entre  el Molt Hble Sr. Jordi Pujol, President de la Generalitat de Catalunya durant la creació de l'EPS i el Sr. Pau Garcia-Milà, emprenedor i co-fundador de l'empresa EyeOS, moderat pel Sr. Manuel Campo Vidal, on parlaran sobre la seva visió particular respecte del paper dels emprenedors a Catalunya.

Amb aquest acte es pretén millorar la projecció de l'Escola en la nostra societat, focalitzant sobre els següents punts:

- Mostrar a la societat lleidatana una Escola consolidada en la branca d'Enginyeria. - Captar l'atenció dels Alumni de l'EPS ver la seva Escola. - Donar a conèixer als nostres Estudiants el principal teixit industrial que hi ha en les nostres contrades. - Enfortir la relació Escola-Empresa, tant a nivell docent com de recerca.

1Programa

EUPolitècnica-20 anys