Arriba la 5a edició de la HackEPS!

Aquest any es recupera el format prencial de l'activitat

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Escola Politècnica Superior - UdL
Adreça:

Campus de Cappont - Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta, prèvia inscripció
Organitza:
LleidaHack
Contacte:
Telèfon:
Email: lleidahack@gmail.com
Web:
HackEPS 2021
Inici:
hackeps 2021

Per cinquè any consecutiu LleidaHack, l'associació d'alumnes de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) creada especialment per aquest esdeveniment, organitza la HackEPS, una hackathon on el motor principal és el desenvolupament de programari.

Després d'un any difícil i una quarta edició online amb molt èxit, estem contents d'anunciar que la HackEPS 2021 se celebrarà en format presencial els dies 27 i 28 de novembre, sempre quan es puguin respectar les mesures del Procicat.

En aquesta edició hi participen 5 empreses: BonArea, Eurecat, Vunkers, Invelon Technologies - Intech 3D i Origen Studio

Aquestes empreses patrocinadores oferiran un repte per als participants amb els seus respectius premis i els equips hauran de desenvolupar, en 24 hores, un producte informàtic complet que assoleixi aquest repte. Un cop s'hagi esgotat el temps per a la codificació del projecte, els equips hauran de presentar el seu producte davant un jurat, que triarà la millor solució al problema plantejat.

Cal agrair molt especialment la voluntat i la bona disposició mostrada per part de les empreses participants en tot moment vers aquesta 5a edició de la HackEPS!

Enguany, a causa de la situació derivada de la Covid-19, es demana passaport Covid per poder participar i s'ha restringit el límit de participants a 120 persones; El passat 15 de novembre es van tancar les inscripcions.

Finalment cal agrair la feina i les aportacions de les institucions i empreses col·laboradores que fan possible la realització d'aquesta hackathon: Escola Politècnica Superior, Universitat de Lleida, Alumni UdL, Cosantex productes publicitaris, Domino's, OxWORD, My Public Inbox, Singularity HackersFruilar