Dissabte de les Matemàtiques a Lleida

Fundació Ferran Sunyer i Balaguer i Departament de Matemàtica de la UdL
Inici:
Jornada matematiques a Lleida

El dissabte 23 de febrer se celebrarà a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) el Dissabte de les Matemàtiques a Lleida (DiMatLleida-2019) organitzat per la Fundació Ferran Sunyer i Balaguer juntament amb el Departament de Matemàtica de la UdL.

El DiMatLleida és una activitat dirigida a alumnes de Batxillerat que pretén apropar-los a les matemàtiques a través de temes curiosos però normalment poc coneguts. Consta de dues temàtiques, de les quals els estudiants n'han de triar una. Per cada tema hi haurà una xerrada i un taller amb monitors, on els alumnes posaran en pràctica el que han après i concursaran en equips de dues persones. Les temàtiques escollides enguany són:

• Xarxes òptimes, a càrrec de Nacho López (UdL)
  • Blockchain i Bitcoin, a càrrec de Toni Lozano (Tengen i UAB)

A més, els professors acompanyants podran assistir a la conferència: Activitats experimentals a l'aula de matemàtiques, també a batxillerat, per què no?, a càrrec de Raül Fernández (Institut Vidreres), reconeguda pel Departament d'Ensenyament com a formació permanent.

PROGRAMA:

09.00 h: Benvinguda i acollida dels participants