El Grup de Recerca en Interacció Persona-Ordinador (GRIHO) de l'EPS de la UdL present al Congrés Interacció 2015

Informació de l'esdeveniment
Inici:

c8f994d61d_pre-test-01

Els dies 7, 8 i 9 de setembre es durà a terme el Congrés Interacció 2015 que se celebrarà a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (UPC).

Interacció 2015 és la 16a edició de la Conferència Internacional promoguda per AIPO (Associació Interacció Persona-Ordinador a Espanya). El principal objectiu d'interacció 2015 és promoure i difondre els últims avenços en el camp de la Interacció Persona-Ordinador a nivell internacional. http://interaccion2015.upc.edu/about/

"Human-Computer Interaction with the older population in 2025" (Interacció-Persona Ordinador amb la gent gran en el 2025) és un special track organizat dins d'interacció 2015. Aquesta special track, o sessió especial en paral·lel a les sessions plenàries del congrés, té com a objectiu principal reflexionar sobre la investigació feta en el camp de la IPO i gent gran (majors de 60 anys) fins ara i discutir reptes i possibilitats de futur i està liderada per Sergio Sayago, professor lector visitant a GRIHO. Rosa Gil i Toni Granollers, membres de GRIHO, participen el comitè de programa d'aquest special track, juntament amb investigadors de la UPF, UC3M i IN3-UOC (Espanya), York University i Université Laval (Canada), University of Kent i Microsoft Research Cambridge (Regne Unit), University of Dundee (Escòcia), entre d'altres.