El grup de Robòtica de la UdL organitza un taller en el marc de la Setmana de la Ciència de Catalunya

Informació de l'esdeveniment
Inici:

cartell_SC12_br

En el marc de la Setmana de la Ciència de Catalunya el grup de Robòtica de la UdL organitzarà el Taller de Robòtica: Descripció del procés de creació d'un robot mòbil a partir d'un Smartphone Android.

En aquest taller es presentaran, en primer lloc, algunes de les activitats de recerca realitzades pel Grup de Robòtica de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Llleida i, en segon lloc, es presentarà, d'una forma didàctica, un dels treballs que s'estan realitzant actualment que consisteix en la creació d'un robot mòbil a partir d'un Smartphone Android.

Actualment els Smartphones ofereixen una elevada potència de càlcul, sistemes d'adquisició d'imatges, diversos sensors, una pantalla color amb una elevada qualitat, i connectivitat WiFi i BlueTooth. A partir de tot aquest potencial el Grup de Robòtica es va plantejar si es podria utilitzar un Smartphone per crear un petit robot mòbil i aquest taller mostrarà de forma didàctica però amb rigor científic aquest procés de creació i els resultats obtinguts.

Preu: Gratuit, requereix inscripcio previa

Dia: 16/11/2012

Horaris del taller: de 10:00 a 11:30 // bis de 11:30 a 13:00

Lloc: Sala de Graus (2.03), Escola Politecnica Superior de la Universitat de Lleida, C/ Jaume II, 69