Festa Major de l'Estudiantat de la UdL

Informació de l'esdeveniment
Inici:
IMG_0539 Aquest proper dijous dia 25 d'abril des de les 11h del matí ens trobareu al Campus de Cappont amb l'organització d la 27ena edició de la Festa Major de l'Estudiantat de la UdL. Us adjuntem a continuació l'oferta d'activitats que us proposem per passar un dia tots junts, en companyonia de gent de tots els centres:
11h Beer River Running, Exposició cartells festes majors anteriors, Cineforum, Massatges relaxants (11-14 i 16 a 19h) i Competició Robocode (EPS)
11.30h Sant Jordi al Servei Lingüístic, Lectura de textos en diferents llengües (polivalent), Comunicació amb persones sordes, ERASMUS-info, Ginkama de salut (AECS, infermeria i medicina) i Trivial IAESTE
12.00h Partit de futbol profes vs alumnes (lletres), Ginkama agrònoms i Exhibició dansa
13h Jugger
15h Twistter gegant, Concurs de póker i butifarra
15.30h Trivial UdL
16h Bingo, Cucanyes estudiantils
17h Macro Harlem Shake FDE
17.30h Jocs de taula i Activitats esportives
18h Xocolatada i Exhibició Llimacs Rugby
19h Bastoners UdL i Concurs de talents.
També a partir de les 20h DJ's (estudiants de la UdL) i grups de música del territori, així com una batukada.

Recordeu que el dia 25 a partir de les 11h del matí no hi ha programades classes lectives perquè és la nostra festa major.

Més info: www.estudiantat.udl.cat i a les xarxes socials FESTA MAJOR de l'Estudiantat de la UdL (#fmeudl13)