Google I/O Extended 2016 Lleida a l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

ioextendedGoogle

Els dies 18, 19 i 20 de maig, es celebra a Mountain View, California el Google I/O Extended 2016, congrés mundial de desenvolupadors de Google.

Atès el complicat que és anar-hi, Google facilita en streaming la majoria de sessions que es realitzen a través de Youtube. I com són moments emocionants per als apassionats de la tecnologia, els Google Developers Group tenen per costum organitzar els anomenats Extended. Aquests esdeveniments són sessions on tothom es reuneix davant d'un projector, veient de forma conjunta la presentació, conversant sobre les novetats que vindran o les que van apareixent, etcètera.

El GDG de Lleida, amb col·laboració de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, organitza, per tercer any consecutiu el Google I/O Extended Lleida, en concret la transmissió de la keynote de Google des de els EEUU amb les següents dades:

- Data: 18 de maig - Hora: 18:00-22:00 - Ubicació: Sala de graus de l'EPS (com arribar) - Capacitat: 50 persones

En aquest esdeveniment tots aquells que compartiu interès per les noves tecnologies, i sobretot per Google, teniu la possibilitat d'assistir a la visualització conjunta amb menjar i regals de la keynote inaugural de l'esdeveniment, que enguany compleix el seu desè aniversari: A Lleida regalarem 30 camisetes per a les 30 primeres persones que arribin (hi ha talles variades ... i també de noia!)

En properes dates s'obriran inscripcions i es donaran la resta de dades, però ja podeu apuntar-vos a l'esdeveniment a Google+

També et pot interessar:

Google I/O Extended 2015 a l'EPS