Jornada d'Acollida al nou estudiantat

Curs 2017-18

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Escola Politècnica Superior
Adreça:

Jaume II, 69

Organitza:
Escola Politècnica Superior i SIAU- UdL
Contacte:
Telèfon: 973 702 743
Email: jordi.pujolas@udl.cat
Inici:
Jornada Acollida2017
Programa de la Jornada

El dimarts 12 de setembre es realitzarà a l'Escola Politècnica Supeiror (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) la Jornada d'Acollida al Nou Estudiantat de la UdL. Aquest programa s'adreça als nous estudiants i estudiantes per tal de facilitar-te el recolzament necessari a l'inici de la seva entrada a la Universitat de Lleida amb l'objectiu d'aconseguir una bona adaptació de l'estudiantat de nou ingrés a la UdL

El Servei d'Informació i Atenció Universitària de la UdL i L'Escola Politècnica Superior han dissenyat, en el marc del Programa Néstor, un seguit d'accions informatives que es porten a terme durant la jornada d'acollida. La intenció és oferir l'acolliment necessari per tal que els nous alumnes puguin integrar-se en els seus estudis amb la màxima eficàcia possible, així com presentar als estudiants la pròpia estructura de la Universitat, del centre, els plans d'estudis,  els principals recursos que es posen al seu abast,  introduir-los en algunes de les competències transversals més generals i bàsiques com poden ser l'accés i ús de les eines per treballar al campus virtual, l'accés als fons bibliogràfics o el treball en equip, ...

Les activitats de la jornada d'acollida del dimarts 12 de setembre de 2018 previstes a l'EPS s'organitzaran d'acord al calendari que podeu consultar en la imatge.

Serveis d'Acollida de la UdL (SIAU)