Jornada d'Orientació Universitària a l'institut La Mitjana

Espai Secundària
Inici:
jou 2

Dimarts 28 de maig, l'Escola Politècnica Superior oferirà una jornada d'orientació universitària als alumnes de l'Institut La Mitjana de Lleida coordinada per la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza.

La jornada es centrarà en una xerrada informativa sobre les possibilitats d'estudis que ofereix l'EPS al Campus d'Igualada (Grau en Enginyeria QuímicaGrau Enginyeria en Organització Industrial i Logística i Grau en Tècniques d'Interacció Digital i de Computació) i un taller de Química.

L'activitat s'emmarca en la campanya de difusió i promoció dels estudis de l'Escola Politècnica Superior que dur a terme l'escola cada any amb l'objectiu de donar a conèixer de primera mà la seva oferta formativa diferencial als nois i noies dels col·legis i instituts de les àrees directes d'influència: dobles graus internacionals, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera. El passat curs acadèmic 2017-18 es van visitar més de 40 centres en el marc d'aquesta campanya.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... Sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (correu electrònic, WhatsApp-638 086 190, Twitter, Facebook o Instagram) i en parlem!