Jornada de Campus Oberts UdL, a l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

00003

El divendres 15 de febrer, en el marc de la Jornada de Campus Oberts de la UdL, l'Escola Politècnica Superior rebrà la visita de més de 150 alumnes dels darrers cursos de batxillerat i cicles formatius de 15 centres docents, tant de les comarques de Lleida com de la Franja de Ponent, amb la finalitat de conèixer els estudis que ofereix l'Escola, així com les instal·lacions, els serveis universitaris, …

Els estudiants arribaran a l'Escola a les 9:30 h, esmorzaran, i, a l'Auditori del CCCT, la direcció de l'Escola els hi presentarà els diferents ensenyaments que s'imparteixen a l'EPS i  aclarirà qualsevol dubte de l'alumnat.

Posteriorment, un cop distribuïts en grups,  iniciaran una sèrie de visites als espais del Campus propis de l'Escola: edifici Polivalent, edifici CREA i edifici EPS. En aquestes visites els estudiants estaran  acompanyats per professorat i alumnes actuals de l'Escola que els hi explicaran tot el que correspongui. A més, PDI i PAS de l'EPS han organitzat una sèrie de tallers per divulgar la feina que es fa des de l'Escola:

- Utilització d'un Smartphone Android en el control remot d'un cotxe elèctric, a càrrec d'en Dani Martínez.

- Explicació taller Mecànic i laboratori de Tèrmica, a càrrec de Ricard Vicente.

- Idees Ingenioses, a càrrec d'Adolf Izquierdo.

- Taller de Robòtica, a càrrec d'en Jordi Palacín i na Mercè Teixidó.

- Propietats tècniques dels materials, a càrrec d'Ingrid Martorell.

- Diferents dispositius de concentració solar, a càrrec de Joan Ignasi Rosell.

Programa JCO EPS 2013