Jornada de Portes Obertes per a Famílies

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
Vicerectorat d'Estudiants i Ocupabilitat, Unitat de Informació i Orientació Universitària i Centres universitaris
Inici:
JPOFamilies 2024 Videowall

La Jornada vol donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l'entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l'estudiantat als pares i mares de futurs alumnes universitaris. Un primer contacte mitjançant visites guiades a tots els campus de la UdL i sessions informatives sobre els ensenyaments que s'imparteixen a cada centre, per tal de:

• Informar sobre els estudis que s'imparteixen en tots els centres universitaris
  • Facilitar un primer contacte amb les instal·lacions universitàries
  • Informar sobre els diferents serveis i prestacions que ofereix la UdL: aules d'informàtica, laboratoris, serveis de biblioteca, tutories individualitzades, carnet universitari, mobilitat i altres temes.

La Jornada de Portes Obertes s'adreça a l'estudiantat del darrer curs d'ensenyament secundari, alumnat de Batxillerat i de CFGS, i a les seues famílies.

INSCRIPCIONS OBERTES

JPO EPS - LLEIDA