Jornada presentació Windows 8 a l'EPS

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Jornada Windows 8

Un cop més Microsoft visitarà l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida amb l'objectiu d'acostar als estudiants les eines de Windows, donar a conèixer el nou entorn de Windows i les seves funcionalitats de primera mà.

Aquesta activitat està enfocada a formar els estudiants i ajudar-los a treure el màxim rendiment en els seus treballs, com preparar el seu cv, compartir i accedir als seus documents des de qualsevol lloc i des de qualsevol dispositiu i ensenyar els nous avantatges que els porta Windows 8 i que els permetrà treballar simultàniament des de la seva Tablet, PC, Windows Phone i la integració de la TV com a part del nou sistema de Xbox, SmartGlass, com crear i editar la seva música favorita en directe, conèixer les últimes tendències ...  entre moltes coses més que poden aplicar en la seva vida universitària.

Vine el proper 21 de febrer, a partir de les 11h,  a la planta soterrani (planta -1) de l'Escola Politècnica Superior i descobriràs Windows 8, rebràs un tiquet per esmorzar de forma gratuïta a la cafeteria del Campus i divertits regals per a tots els que s'apropin.