Jornades de Formigó a l'Obra 2010

Informació de l'esdeveniment
Inici:
Imagen1

La Unitat docent d'estructures de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida organitza el proper 21 de maig la II Jornada de Formigó Estructural:

Jornades de Formigó a l'Obra 2010

Presentar les II Jornades del formigó estructural a l'obra, a la Universitat de Lleida, te un doble objectiu:

1. Entendre que una de les missions més importants de la universitat és i continuarà sent, l'ensenyament, en un sentit ampli.

2. Contribuir al desenvolupament econòmic del seu entorn en estreta relació amb les empreses capdavanteres del sector tècnic.

Donar a conèixer des de la Universitat de Lleida tècniques d'intervenció sobre el formigó en mal estat, innovadores i sovint desconegudes pels mateixos professionals com son el fresat, la perforació, el tall, la quebrantació, la demolició o la hidrodemolició, és una oportunitat única que s'ofereix a l'interessat per ampliar els seus coneixements en un context econòmic que reclama formació especialitzada. Projectistes, direccions facultatives, i agents involucrats en la construcció, tenen la possibilitat d'assolir els nivells tècnics que es demanen a traves de sistemes alternatius, nous mètodes i tècniques, i, diverses tecnologies d'aplicació a l'obra, anys enrere inexistents, i que son el resultat d'un gran esforç en I+D per part de l'empresa privada.

La Jornada es durà a terme a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia de la UdL, al Campus de Cappont (Av. Jaume II, 73). La inscripció és gratuïta però obligatòria donat l'aforament limitat de la Sala de Juntes.