L'EPS acull la retransmissió del Google I/O Extended 2018

Esdeveniment per seguir la keynote inaugural del congrés mundial de desenvolupadors de Google

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Graus (2.03)
Adreça:

Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
GDG Lleida
Web:
GDG Lleida
Inici:
Screenshot 2018-02-23 at 14.45.34

El GDG Lleida, en col·laboració amb l’Escola Politècnica Superior (EPS)  de la Universitat de Lleida (UdL), tornarà a acollir, per 5è any consecutiu, el Google I/O Extended, esdeveniment en el qual desenvolupadors interessats per les tecnologies Google es reuneixen per veure conjuntament la keynote inaugural del congrés Google I/O, que se celebra prop de les instal·lacions de Google a Mountain View, Califòrnia del 8 al 10 de maig.

Atès el complicat que és anar-hi, Google facilita en streaming la majoria de sessions que s’hi realitzen a través de Youtube. I com són moments emocionants per als apassionats de la tecnologia, els Google Developers Group tenen per costum organitzar els anomenats Extended. Aquests esdeveniments són sessions on tothom es reuneix davant d’un projector, veient de forma conjunta la presentació, conversant sobre les novetats que vindran o les que van apareixent, etcètera.

Data: 8 de maig
Hora: 18:00h
Lloc: Sala de graus de l’EPS (2.03)
Inscripcions: gratuïtes en aquest MEETUP.com.
Xarxes socials: #io18extended

Us esperem a tots i totes !!!