L'EPS participa a la Lul·liana 2019, l'acte commemoratiu del Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Sala de Graus EPS
Adreça:

Jaume II, 69

campus Cappont

Preu:
Activitat gratuïta amb entrada lliure
Organitza:
COEINF
Web:
Inici:
luliana 2019

Un any més, el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya celebra la Lul·liana en un acte commemoratiu del seu patró, Ramon Llull. Enguany, tindrà lloc el dia 27 de novembre, a les 18h, a PIER01 Barcelona Tech City (mVenturesBcn -Edifici Palau de Mar – Pier 01 -Plaça Pau Vila 1-Sector C 2a planta – 08039 Barcelona.

L’acte central és una taula rodona Taula Rodona entre EMPRESA i UNIVERSITAT: Un camí enllaçat o separat?

Aquest any compta amb la novetat de que s’està organitzant de manera distribuïda i es connectarà amb les diferents seus/delegacions del Col·legi distribuïdes pel territori amb la primera edició de TALENT TIC; Una proposta adreçada a Professionals del món TIC de diferents edats i perfils professionals, així com a estudiats, que té per objectiu donar a conèixer opcions de desenvolupament de rols professionals TIC, el seu entorn, i descobrir què es pot fer o impulsar des del col·legi, les associacions, i tot l’ecosistema empresarial i formatiu. TALENT TIC vol contribuir a facilitar un diàleg entre empreses i universitats, mostrant un exemple d’accions que s’estan fent per ajudar a fer créixer el talent TIC.

La delegació de Lleida hi participarà des de la Sala de Graus de l’Escola Politrècnica Superior (EPS) i la taula rodona comptarà amb la participació de la directora de l’EPS, Magda Valls.

Programa de la Jornada

17:45 Acreditacions (i connexió amb tots els centres)

18:00 Benvinguda i Presentació nous col·legiats

• Eduard Martin, (Degà de COEINF)
  • Contxi Pérez (Vicedegana Rols Professionals TIC I CIOS a Empresa-COEINF)

18:10: Com està la nostre professió?

• President APTIC i Degà COEINF: Eduard Martin,
  • Representant AQPE: Francesc González

18:20 Taula Rodona entre EMPRESA i UNIVERSITAT (TALENT TIC): Un camí enllaçat o separat?

• Barcelona:
    • Nuria Castell – Ex-degana de la Facultat d'Informàtica de Barcelona de la UPC.
    • Luis Miguel Martin – President de CIOS.cat i CIO de SERUNION
    • David Vernet - Director acadèmic dels postgraus d'enginyeria a La Salle-URL
    • Jordi Colobrans – Professor UB - tecno-antropòleg i un expert en noves professions digitals
  • Tarragona:
    • Jordi Duch - Responsable TIC per encarrec del rector de la URV
    • Amb la col·laboració de Carles Aliaga - Vicedegà de Territori -Tarragona i Terres de l’Ebre
  • Lleida:
    • Magda Valls – Directora EPS - UdL
    • Alba Lamas – Presidenta i Cofundadora associació LleidaHack
    • Amb la col·laboració de Jordi Virgili – Vicedegà de territori- Terres de Ponent
  • Catalunya Central i Penedés:
    • Jaume Catarineu - CEO de Ubiquat Technologies, i president de Sinergia

19:45 Com podem reciclar-nos? Quines oportunitats hi ha?

• Jordi Arrufí -  Representant de BCN Digital Talent

20:00 Conclusions

20:10 Còctel i Networking

20:30 Fi de l’acte

Si algú està interessat en assistir-hi personalment, recordar-li que les Places són limitades i es necessita formalitzar una inscripció prèvia: Inscriu-te (clica aquí).

A l’EPS, el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya–delegació de Lleida connectarà per streaming tota la jornada.