L'EPS participa en la jornada Technovation Girls Catalonia

Technovation Challenge Girls Lleida
Inici:
EQAyLdGWsAEVcYS
El pròxim 11 de febrer l'Escola Politècnica Superior participarà en una jornada organitzada per la Technovation Girls Catalonia, amb l'objectiu de commemorar el Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència.

La jornada, que es durà a terme a la Sala Jaume Magre (carrer Bisbe Torres, 2) a partir de les 18:00 hores, comptarà amb la presència de Núria Salán, presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia, i es realitzarà una taula rodona amb les mentores TIC i estudiants d'enginyeria de l'EPS que compartiran les seves experiències en el món de la tecnologia.

Podeu formalitzar les vostres Inscripcions aquí: http://bit.ly/38Tpw1M

El projecte Technovation Challenge Girls s'adreça a equips femenins integrants d'edats compreses entre els 10 i 18 anys que proposin aplicacions digitals per resoldre problemes socials. Unes apps que han d'estar enllestides a mitjans d'abril de 2020 i seran presentades en una universitat de Barcelona.

La Technovation Challenge Girls, impulsada per l'Associació Espiral, amb el suport de la Generalitat, compta amb la col·laboració de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (UdL), del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida, de firmes vinculades al món tecnològic a través de l'Associació d'Empreses de Tecnologies de la Informació de Lleida (AETI) i de l'Ajuntament de Lleida. Una entitat sense ànim de lucre, Technovation Challenge, organitza aquest projecte a escala global que escull les millors apps entre les quals es presenten des d'arreu del món, a través de diferents fases classificatòries.