L'EPS, present a Fira Futura 2015

Informació de l'esdeveniment
Inici:

L'Escola Politècnica Superior (EPS) serà present de forma presencial a l'estand de la Universitat de Lleida (UdL) en el proper Saló de Màsters i Postgraus (FIRA FUTURA) que es realitzarà al recinte Firal de Montjuïc (Barcelona) els propers dies 20 i 21 de març.

En un moment en que els joves es troben en una situació d'escassetat d'oportunitats laborals, es fonamental ampliar o actualitzar la formació acadèmica amb estudis que responguin a les necessitats específiques del mercat. Les xifres dels estudis com per exemple l'elaborat per EAE Business School són contundents: La taxa d'atur de les persones que han cursat un estudi de postgrau es del 8,6%, mentre que puja fins al 13,5% per a les que només tenen un títol universitari, i es dispara fins al 34% en les persones sense formació universitària.

001IAQUF