Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Informació de l'esdeveniment
Inici:
Estudiant: Carles Tudel Aguilà Titulació: Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica Títol de Treball/Projecte: Monitorització del rus d'abelles Director/a: Fernando Guirado Tribunal:
President/a: Concepció Roig
Secretari/a: Fernando Guirado
Vocal: César Gemeno
Suplent 1: Francesc Giné
Suplent 2: Josep L. Lérida
Suplent 3: Fernando Cores
Hora: 10:00 h
Aula: 2.01 EPS
Separador Treballs i Projectes Estudiant: Alexandre Olives Felip Titulació: Grau en Arquitectura Tècnica Títol de Treball/Projecte: Estudi de la situació urbanística i legal , i de les implicacions fiscals que se'n deriven d'un terreny ubicat a la zona periurbana de la localitat de Bellpuig. Valoració del terreny pel mètode residual dinàmic. Director/a: Lluis Pueyo Tribunal:
President/a: Natalia Aldaz
Secretari/a: Lluis Pueyo
Vocal: Xavier Lujan
Suplent 1: Maite Grau
Suplent 3: Gabriel Pérez
Hora: 11:30 h
Aula: 2.03 EPS
Separador Treballs i Projectes Estudiant: Sergi Martínez Torres Titulació: Grau en Arquitectura Tècnica Títol de Treball/Projecte: Intervenció de rehabilitació i canvi d'ús de magatzem a piscina coberta Director/a: Lluís Pueyo Tribunal:
President/a: Lluís Pueyo
Secretari/a: Xavier Lujan
Vocal: Carles Labèrnia
Suplent 1: Maite Grau
Suplent 3: Gabriel Pérez
Hora: 12:30 h
Aula: 2.01 EPS
Separador Treballs i Projectes
Estudiant: José Rabal Noguero Titulació: Grau en Enginyeria Mecànica Títol de Treball/Projecte: Introducción de mejoras productivas en la sección de semielaborados mediante la planificación y organización de la producción Director/a: Juan R. Sánchez i Marga Moltó Tribunal:
President/a: Francesc Giné
Secretari/a: Cristian Solé
Vocal: Juan R. Sánchez
Suplent 1: Gabriel Pérez
Suplent 2: Alba Cabiscol
Suplent 3: Albert Castell
Hora: 13:00 h
Aula: 2.03 EPS
Separador Treballs i Projectes
Estudiant: Sergio Guardia Sahún Titulació: Grau en Arquitectura Tècnica Títol de Treball/Projecte: Proyecto de rehabilitación integral de edificio de viviendas en Fonz (Huesca) Director/a: Josep R. Castro Tribunal:
President/a: Josep R. Castro
Secretari/a: José M. Iglesias