Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Informació de l'esdeveniment
Inici:
Estudiant: Mihail-Cristian Onisor Titulació: Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica Títol de Treball/Projecte: Estudio de sincronización de vibraciones mediante técnicas de lazo de busqueda de fase Director/a: Francisco Clariá Tribunal:
President/a: Francesc Solsona
Secretari/a: Francisco Clariá
Vocal: Josep Ribó
Suplent 1: Juan A. Garriga
Suplent 2: Marcel Tresánchez
Hora: 11:30 h
Aula: 2.01 EPS
Separador Treballs i ProjectesEstudiant: Ricard Allepuz Farré Titulació: Màster en Enginyeria Industrial Títol de Treball/Projecte: Numerical analysis for potential heat reuse from liquid cooled data centres for indoor swimming pool Director/a: Íngrid Martorell Tribunal:
President/a: Marc Medrano
Secretari/a: Íngrid Martorell
Vocal: Albert Castell
Suplent 1: Lídia Rincón
Suplent 2: Cristian Solé
Hora: 13:30 h
Aula: 1.04 EPS
Separador Treballs i Projectes Estudiant: Joel Monné Mesalles Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica Títol de Treball/Projecte: Desenvolupament d'una web pel col·lectiu implicat seguint un model de disseny centrat en l'usuari Director/a: Toni Granollers Tribunal:
President/a: Ferran Perdrix
Secretari/a: Toni Granollers