Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Informació de l'esdeveniment
Inici:
Estudiant: Xavier Romero Monsó Titulació: Grau en Arquitectura Tècnica Títol de Treball/Projecte: Aplicació de sistemes passius en el desenvolupament d'un sistema modular Steel Frame Director/a: Xavier F. Rodríguez Tribunal:
President/a: Gabriel Pérez
Secretari/a: Xavier F. Rodríguez
Vocal: Cristian Solé
Suplent 1: Josep M. Burgués
Suplent 2: Josep Coll
Hora: 09:00 h
Aula:
Separador Treballs i Projectes Estudiant: Víctor Corral Granero Titulació: Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica Títol de Treball/Projecte: Diseño e implementación del control de carga y descarga de silos mediante PLC Director/a: Fernando Guirado Tribunal:
President/a: Fernando Cores
Secretari/a: Fernando Guirado
Vocal: Cristian Solé
Suplent 1: Concepció Roig
Suplent 2: Josep Argelich
Hora: 10:00 h
Aula: 2.01 EPS
Separador Treballs i Projectes Estudiant: Ignasi Llorens Cabo Titulació: Grau en Arquitectura Tècnica Títol de Treball/Projecte: Estudi i proposta de sistema constructiu d'envoltant d'acord a criteris cradle to cradle Director/a: Gabriel Pérez Tribunal:
President/a: Josep Castro
Secretari/a: Gabriel Pérez
Vocal: Julià Coma
Suplent 1: Susana Serrano
Suplent 2: Cristian Solé
Hora: 15:00 h
Aula: 2.03 EPS
Separador Treballs i Projectes Estudiant: Albert Estévez Vela Titulació: Grau en Enginyeria Mecànica Títol de Treball/Projecte: Modelització d'una cambra frigorífica Director/a: Josep Illa Tribunal:
President/a: Jordi Giné
Secretari/a: Josep Illa