Lliurament del premi Consell Social 2018 a l'alumne de l'EPS, Oriol Revés

Email: cs@cs.udl.cat
Inici:
botó premis Consell Social

Aquest curs acadèmic, el Consell Social de la Universitat de Lleida va posar en marxa els Premis Consell Social amb l'objectiu de promocionar la UdL potenciant els màsters i posant en valor la col·laboració entre les empreses i la universitat.

Com ja us van informar, Oriol Revés Freixa, alumne del Grau en Enginyeria Mecànica de l’EPS ha estat guardonat amb un dels premis Consell Social al  Millor Treball Final de Grau (TFG) d'estudiantat que continua cursant màster a la Universitat de Lleida, dotat amb 3.000€ .

L’Oriol Revés va presentar el seu TFG, Disseny i construcció d’un destapador mecànic de pots de confitura, dirigit pel professor de l’EPS Joan Roca, el passat 6 de setembre.

El president del Consell Social i el rector de la Universitat de Lleida lliuraran els premis Consell Social 2018 el proper divendres 19 d'octubre de 2018, a les 19.00 h a la Sala Víctor Siurana de l'Edifici de rectorat de la UdL.

Si voleu assitir-hi, cal confirmar assistència al telèfon 973 702015 o a l'adreça electrònica cs@cs.udl.cat abans del 15 d'octubre.