Postgrau en disseny i gestió d'entorns BIM-REVIT (2D/3D)

Informació de l'esdeveniment
Inici:
POSTGRAU_BIM_REVIT
El Postgrau en disseny i gestió d'entorns BIM-DEVIT està configurat per donar una formació adequada, competent i altament especialitzada en el que ja es la nova revolució del món de l'arquitectura i l'enginyeria: el entorn BIM (Building Information Modeling).
En concret, en pocs anys, REVIT (la plataforma d'Autodesk per a BIM), anirà substituint Autocad com a standard de funcionament, igual que fa uns 20 anys va passar amb el disseny a mà per el disseny en CAD vectorial.
Els enginyers/arquitectes tècnics de l'EPS teniu l'oportunitat de complementar abans que ningú la vostra formació, donant un implement al vostre currículum de la forma més adequada: amb un títol de postgrau universitari, reconegut per la UdL en tots els aspectes, des de el seu centre de formació continua.
El curs, nou d'enguany, es limita a 16-18 places i un cop cobertes aquestes inscripcions, no es tornarà a impartir una nova edició fins al següent curs.
El Postgrau es configura en un seguit de cursos que independitzats possibiliten una formació que va incrementat el coneixement en els entorns plantejats. Tots els cursos podran ser cursats individualment, malgrat que es prioritzarà la matriculació d'alumnes que escullin desenvolupar el Postgrau íntegrament.
A més, el preu d'aquesta primera edició del Postgrau íntegre es molt ajustat (1700 euros), mentre que en properes edicions està previst que el cost sigui superior.
El link , en el que ja es pot fer la preinscripció, per iniciar el curs a inicis de Febrer de 2015 és el següent:
El Postgrau resta obert a tot tipus de professionals del sector  i  no es necessari  tenir titulació universitària ((arquitectes, enginyers, arquitectes tècnics, enginyers tècnics, delineants, sobrestants, interioristes, estudiants no titulats de les anteriors carreres universitàries citades)
Us adjuntem més informació del Postgrau i els cursos que l'integren AQUÍ. Per qualsevol dubte que tingueu al respecte, o per obtenir més informació podeu contactar amb: Xavier F. Rodríguez, director del Postgrau (xrodriguez@beatassociates.com / 973 249655)