Programa de Pràctiques formatives remunerades "Emprende tus Prácticas"

Informació de l'esdeveniment
Inici:

encabezadoPpal

Les Fundacions Universitat -Empresa (FUE ) i José Manuel Entrecanales ( FJME ) han obert el termini de presentació de sol·licituds per participar en la quarta edició del programa Emprende tus Prácticas, que es desenvoluparà durant els mesos de juliol i agost de 2014, en 24 start-ups de base tecnològica a Madrid, Barcelona, ​​València, La Corunya i Àvila .

Finançada per la Fundació José Manuel Entrecanales ( FJME ), i amb la col·laboració de la Fundació Universitat- Empresa, aquesta iniciativa té per objectiu la de fomentar la cultura emprenedora entre els joves, la de donar suport a iniciatives empresarials amb gran potencial que es desenvolupen a Espanya, i la d'oferir pràctiques formatives de valor afegit per als universitaris.

En les tres edicions anteriors del programa Emprende tus Prácticas han participat ja 67 universitaris, seleccionats entre més de 6.500 candidats. Aquesta nova convocatòria ofereix 32 places per a estudiants d'últims cursos d'Enginyeria Informàtica, de Telecomunicació, Electrònica, Industrial i Química, Arquitectura, Matemàtiques, Física, Química, Administració i Direcció d'Empreses, Economia, Recursos Humans, Màrqueting, Periodisme, Publicitat i Disseny gràfic.

Les pràctiques es desenvoluparan en jornada completa i els candidats seleccionats rebran una bossa d'ajuda a l'estudi de 800 € bruts mensuals i seran donats d'alta en el Règim General de Seguretat Social d'acord amb la normativa vigent .

Els interessats en optar per una de les places convocades hauran de registrar a http://www.fue.es/ abans del proper dia 4 de maig.