Reunió d'experts per a la FIRST LEGO League 2017 a Lleida

Informació de l'esdeveniment
Inici:

Reunió FLL Lleida

Com ja es habitual a la FLL de Lleida, amb l'objectiu de facilitar assessorament als equips participants, l'Escola Politècnica Superior de la UdL organitza cada any una reunió amb experts destacats del repte llençat oberta a tots els participants i entrenadors.

En aquesta edició Animal Allies la reunió d'experts es realitzarà el proper dimecres 23 de novembre a les 18:00h a l'Auditori de l'edifici Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera-Biblioteca del Campus de Cappont (Jaume II, 67)

L'objectiu principal d'aquesta trobada és que els ponents donin el seu punt de vista professional sobre el repte FLL, de forma que pugui ser útil als vostres equips per acabar de concretar el tema del projecte científic. I per aquells equips que ja l'han decidit i ho tenen clar, donar-els-hi l'oportunitat de que presentin la seva proposta a algú amb coneixement del tema i la valori.

Els ponents convidats són:

- Sr. Joan Alàs: Representant del Centre de Recuperació de Fauna de Vallcalent.

- Sr. Albert Permanyer: President de la Fundació Andròmeda, que fa servir els cavalls amb finalitats terapèutiques. Dr. Lorenzo Fraile: Professor del Departament de Producció animal de l'Escola Tècnica Superior Agrària de la Universitat de Lleida.

*(Estem pendents d'una altre confirmació)

Cal recordar que es tracta d'un acte d'accés lliure i per tant poden assistir-hi, no tan sols els entrenadors i participants implicats si no també  a la resta de companys del claustre del vostre centre, estudiants d'altres nivells i AMPAs de centre que puguin estar interessats en el tema.

Per tal d'organitzar de forma adequada aquesta activitat us preguem que confirmeu la vostra assistència a la següent adreça de correu electrònic: direccio@eps.udl.cat

Podeu trobar tota la informació referent a la FIRST LEGO League de Lleida així com un complet històric de l'esdeveniment al següent bloc específic: https://flllleidablog.wordpress.com/

[caption id="attachment_13857" align="alignnone" width="472" caption="Reunió d'experts FLL2016"]IMG_1972[/caption]