Reunió informativa sobre l'accés al Màster en Enginyeria Industrial que habilita per a la professió d'Enginyer Industrial

Informació de l'esdeveniment
Inici:

233-INF Foto 07

Benvolguts alumnes de 3er i 4art curs del Grau d'Enginyeria Mecànica i del Grau d'Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, i alumnes de l'Enginyeria Tècnica Industrial Mecànica.

Com ja sabreu, la nostra Escola ara fa tres cursos va ser la primera de Catalunya en impartir el Màster en Enginyeria Industrial que habilita per a la professió d'Enginyer Industrial.

L'accés al màster té lloc de forma directa un cop finalitzats els estudis de Grau, en el cas de la nostra escola els graus de GEM i GEEIA que actualment esteu cursant, o bé des de la titulació d'ETIM (cursant els complements formatius oportuns en aquest darrer cas).

En aquest sentit, us recordem  que els Graus i el Màster habiliten per a professions clarament diferenciades, en quant a que els graus que esteu cursant actualment, GEM i GEEIA, així com la titulació d'ETIM, habiliten per a la professió d'Enginyer Tècnic Industrial, mentre que el màster habilita per a la professió d'Enginyer Industrial.

Per tal de que disposeu de tota la informació referent a l'accés al màster i de la seva estructura, així com per poder aclarir els dubtes que tingueu en quant a les atribucions professionals d'una i altra professió, hem organitzat dues reunions informatives que creiem us interessaran.

La Primera reunió informativa, a càrrec de l'equip de direcció de l'EPS, i un enginyer industrial extern de reconegut prestigi es durà a terme el proper dimarts 4 de març, a les 16:00h a Sala de Graus de l'EPS.

Temes:

-        El Màster d'Enginyeria Industrial a l'EPS. Accés i estructura dels estudis

-        Experiència: Jordi Calvís Arnó. Enginyer Industrial. Empresa KREUM

Durada aproximada: 1 hora